onsdag 14 augusti 2013

På väg till första kundmötet


























Igår frågade Lasse hur det känns att berätta om byrån, om jag vet vad jag ska säga och om det skiljer sig mycket från Grow.

Under sommaren har vi haft en hel del New Biz-möten, men idag var jag på mitt första riktiga kundmöte med nya byrån och laddade med en juice innan. .

Att det skiljer sig från Grow är väl rätt självklart, svaret på om jag vet hur jag ska berätta Youmes story är knepigare. Vi håller ju just nu på att formulera hur vi ska berätta om vad vi gör. Men i mötet föll det sig rätt så naturligt. Och sen när vi väl började mötet var ju allt som vanligt, kunden har ett problem och vi har sätta att lösa det med kreativitet och kommunikation.

Allt är olika. Och allt är lika med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar