lördag 17 augusti 2013

Hans Sydow, operativ strateg





















En av mina nya arbetskamrater är Hans Sydow. Han är väl så nära en legend man kan komma i vår bransch idag, och varje möte med Hans är inspirerande kul och givande. Innan vi började jobba stötte jag på honom när jag hjälpte Trygg-Hansa med att utvärdera vilken ny reklambyrå de skulle välja. Hans var då ordförande i Saatchi & Saatchi och gjorde ett otroligt gott intryck i mötet. Men det några sa i utvärderingen var att de undrade om han Sydow verkligen skulle vara operativ i projekten. Jag hade ingen riktig uppfattning då, men nu efter att jobbat ett tag med honom vet jag att han verkligen är operativ och på i projekten. På bilden kör han med verkställande direktören Rodrigo och ser till att alla detaljer är på plats inför vår hittills största pitch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar