söndag 18 september 2011

Hur hamnade jag här?


























En skolkamrat uppdaterade sin facebook-status kl. fem i går morse med något i stil med "There are only two kinds of music – Rock & Roll". Själv låg jag och sov då, väl medveten om att jag skulle vara fräsch inför söndagens tur på hästryggen.
    När hände det här? Det är alldeles för länge sen jag kände ett starkt behov av att skrika rock'n roll till  till hela världen vid fem-rycket på morgonen.
    I en intresseruta skulle jag fylla i Tennis, Ridning, Skidåkning och Kulur (foto, litteratur och konst). Jag låter så otroligt lite rock 'n roll och mer som någon jag skulle varit rädd för, för 15 år sedan.
    Men i alla fall. Ridturen var fenomenal. Och tennismatchen senare på kvällen slutade i min favör. Fantastiskt trevligt. Nu ska jag läsa en bok, eller två.

2 kommentarer: