torsdag 1 mars 2012

Back to school
























Idag körde vi runt berget i två timmar med en skidlärare för att slipa på tekniken. Jag tror att jag blev av med lite av min så kallade "kycklingrumpa" (Tack för den, Ulf Ruder). Och det lät lite som att vara på en modeplåtning, fast det var inte fotografen som skrek fram med höften, jag vill se höften, det var Matilda, vår skidlärare. Klara fick också koll på åkningen, men hon hade inte lika uppenbara problem som jag har. Vädret var väl fortsatt skitdåligt, med varmgrader och regn mest hela tiden. På eftermiddagen drog vi till Duved och där var det i alla fall tre åk med sol. Sen var regnet tillbaka. I Duved åt vi en spagetti med köttfärsås som var så där god som mat bara är när man är riktigt, riktigt trött. Soprent på alla tallrikar. Big up för Duved som hade skärmar framför liftarna, regnet kändes mindre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar