lördag 7 september 2013

Dags för Kick-off
































Så var det dags för min första kick-off med nya firman. Våra huvudägare Diplomat höll i taktpinnen under dagen och det var minst sagt intressant. Jag har ju inte riktigt förstått vidden av det här nya med public affairs och hur det kan kopplas till varumärken. Men efter att ha blivit inspirerad under en hel dag med riktigt smarta människor, känns det som Politik skulle kunna vara det nya Design för mig. Sjukt spännande, nu gäller det bara för mig att hålla mina egna fingrar från den där världen och fokus på vad vi på YouMe ska åstadkomma. Kvällen, som ni ser här nere, gick i YouMes tecken. Martin körde hårt med drinkarna hela vägen fram till kvart över två. Ingenting politiskt korrekt yttrades efter klockan 21 kan jag intyga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar