torsdag 10 mars 2011

Dagen efter






























Den stora kvällen för alla gamla Welinder-medarbetare gick av stapeln igår och det var inte utan att jag behövde ladda med lite snabba kolhydrater och socker i morse. Nu drog jag inte i mig alla de här, men en sån där med choklad gjorde jobbet med att smälta att det faktiskt dök upp över sjuttio personer igår. Alla gamla minnen. Människor som hade förändrats och såna som inte hade förändrats ett dugg. Jag tror att det var lyckat, det verkar så om man får döma av reaktionerna efteråt. Och med tanke på att det var min första Facebook-grupp så måste man väl också säga att det var lyckat. Nu är det 123 medlemmar, men vi har varit uppe i 130. Och att abbonnera Vickan var nog inte sista gången. Nu, back to work och sen Carl-Johans vernissage ikväll på Berns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar