torsdag 8 oktober 2009

Firmakonferens i Sandhamn


Jocke och Thomas i solskenet

Jörgen och Anders i kaffepausen

Urban, Jossan och Anna i morgonsolen

Urban i vårt hotellrum

Utsikten i Sandhamn

Andreas i sitt esse

Jossan i grupparbete


Jag har funderat länge på vad man ska skriva här på bloggen som kan ha någon sorts värde för någon annan. Och nu när det var dags för firmakonferens, var jag nog beredd på att fota lite lagom ironiska bilder och skriva någonting puts-lustigt. Men faktum är att jag har kommit hem och är väldigt stolt över att jobba på Grow. Jag är omgiven av människor som jag tycker genuint mycket om och vi får ur oss jobb som är i världsklass. Kolla exempelvis bara in www.bentleymotors.com, www.myiittala.com eller varför inte www.astridlindgren.se. Stuff for any portfolio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar