![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiGOVW3f8iQIoweCGkQoBWfRBEL5oV6fsRkrIE1TG6RzCP_THpFDL_Lgsyuo8SUND9iSTE173xvUyd1z7Y9FsZrqtNv8tmNMb5exT64mwtbRiRIlZHH2Om4iJZSdLAMmzLiF2pCU8bjQI4/s320/20100316090.jpg)
Jag skrev ju tidigare om att Ramlösa-konceptet hade gått i graven, men döm om min förvåning när jag såg den nya smaklanseringen. Den ligger kvar helt i linje med vad vi gjorde tidigare. De har tillochmed använt våra gamla bilder. Man ser i vattensprutet att det är reflektioner kvar från retuscheringen som vi gjorde för lanseringen av Kaktus Lime. Kul att en ny byrå kan vara trygga nog att ligga kvar i ett koncept som fungerar och inte känner att allt måste bytas ut. Bra jobbat igen Åkestam & Holst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar